Pagina's

ADVERTORIAL:

donderdag 19 juli 2012

Outfit of the day

1. Oversize top: Pieces - Sans-Online
2. Basic White top: Only - Sans-Online
3. Funky Fox Legging: Pieces - Sans-Online
4. Tas: Pieces - Sans-Online
5. Onderbroek: Pieces: Sans-Online


Deze hele outfit is geshopt bij de online winkel: Sans-Online. De bestelling wordt super snel geleverd. Ik heb deze outfit gisteren besteld en vandaag heb ik hem al binnen. Deze outfit heb ik gekozen omdat hij lekker zomers over komt. De turqoise legging van Pieces zit als gegoten. Het oversizede bloementopje van Pieces heb ik gekozen omdat je natuurlijk niet té opvallende kleding kan dragen boven zo'n knallende broek. Het basic topje eronder omdat je in Nederland hélaassss niet met je blote buik over straat kunt lopen - door de regen. 

Ik ben echt helemaal weg van de turqoise legging. Turqoise jeans zijn gespot bij veel celebs. Kim Kardashian, Rihanna en veel meer zijn ermee gespot. Een plaatje erbij als bewijs - altijd fijn, toch?

Wat vind jij van mijn geshopte outfit?


5 opmerkingen: