Pagina's

ADVERTORIAL:

donderdag 19 juli 2012

COLLAGE: Boyfriend Jeans

1.  All Saints drop crotch boyfriend jeans
2.  Isabel Marant Zora sandals 
3.  Alexander Wang Danica heels
4.  DVF Harper Bon Bon bag
5. Michael Kors sterling silver watch
6. Chloe wedge sandals 
7. Alexander Wang Kristen multi strap tote
8. Maison Martin Margiela bracelet
9. Jil Sander 
10. DVF grey dress 
11. Stella McCartney Carrington sandals

Remark:
Number nine is retro and modern at the same time. And numer ten is a dress that looks so good with silver or gold.


Do you have a remark on this collage: Boyfriend Jeans?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf nog geen echte boyfriend jeans, maar ik vind deze wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er een, maar droeg hem niet veel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog steeds een boyfriend jeans :)
    Give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind een BFjeans heel leuk maar ik vind ze bij mezelf niet mooi staan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik wil ook nog steeds een boyfriend jeans maar kan er nooit een vinden die goed zit.

    BeantwoordenVerwijderen